Hei!
Jeg har en gammel steinkiste i Bohuslän hvor et antall steinblokker har rast ut og ned på bunnen ved siden av. For å forhindre at flere blokker gjør det, tenkte jeg å fylle hulrommene rundt dem med betong. Mitt spørsmål er altså hvilken sementtype som er best? Betongen vil ikke være under vannflaten, men den vil bli utsatt for kontinuerlige overskyllinger/nedsprut.

Takk på forhånd!
 
I Fjällbacka i samme type av miljø over og under vannet har jeg brukt vanlig grov betong eller sement (om du har tilgang til grus) med veldig bra resultat.
 
  • Liker
Boven_i_dramat
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.