C
For noen år siden flyttet vi en hytte i omtrent samme størrelse. Norrlandskranar gjennomførte flyttingen. På kranen som løftet huset var det en vekt, så man veide lasten som hang i wires. Vår hytte veide 7,6 tonn.
 
Mikael_L skrev:
Har du ikke vurdert å tømme den for komfyr, toaletter (obs flertall ;)), kjøleskap osv, dvs alt som relativt lett kan løftes ut.

Er det reisverk i den?
Nja synes du :cool:

Skal selvfølgelig rydde ut alt løst.

Det er reisverk.
Veggene føles solide og bra med god isolasjon.
 
Mikael_L
Suhagg skrev:
Det er regelstamme.
Det er jo bra, en plankestamme i den husstørrelsen ville antagelig ha veid et tonn ekstra eller så.
Så er det vel spørsmålet om det er mineralull eller spånisolering.
Det siste veier også mer. Men har du regelstamme og mineralull har du ingenting som, helt uventet, veier mer enn "sannsynlig" eller "beregnet". :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.