I fjor kjøpte vi en garasjedører - slagdører.

Garasjegulvet er ganske jevnt, men skjevt. Derfor er det en glippe under garasjedørene på mellom 2 cm og 0.5 cm i en jevn kileform. Det går ikke helt å la denne glippen være en vinter til ::)

Hva tette denne glippen med? Skal man sette en form for gummilist? Hvordan? 0.5 cm er ikke mye å spille på.

Er alternativet å sette en form for gummilist på gulvet som tetter mot garasjedørenes innside i stedet for under dørene?

Nei, børstelist er ikke interessant. Jeg kom på at Kuntze har mange gummilister. Jeg ringte dem, og de skulle sende noen prøvelister som jeg skal teste.

http://www.kuntze.se

Fasting65 skrev:
Nja, borstlist er ikke interessant. Jeg kom på at Kuntze har mye gummilister. Jeg ringte dem og de skulle sende noen prøvelister som jeg skal teste.

[lenke]
Sende? Du går jo dit og nyter den herlige atmosfæren. Her finnes jo alt som ikke finnes i vanlige butikker. Og når du først er der gjør du et studiebesøk hos Sieverts Skruv tvers over gaten....:)

Om det ikke var for deres utrolig dårlige åpningstider og dårlige beliggenhet, ville de kanskje blitt beæret med et besøk...

-Nei, noen ganger må fjellet komme til muhammed.

Til Kuntze går man bare for den herlige duften av gummi... i det minste gjorde man det før når de lå ved Hötorget. Nå, nede på Lindhagensgatan, er det ikke i det hele tatt samme atmosfære.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.