R Rena #1 Medlem · Skåne · 762 innlegg 13 sep 2004 kl 09:54 Rena Medlem Skåne 762 innlegg 13 sep 2004 kl 09:54 #1 Hei! Har akkurat lagt asfaboard som bunn i min lille utvidelse av sommerhytta. Nå er det slik at pga avløpsrør og lignende er det en del glipper. Hva kan jeg sette der? Silikon eller hva? TAKK!
Hei! Har akkurat lagt asfaboard som bunn i min lille utvidelse av sommerhytta. Nå er det slik at pga avløpsrør og lignende er det en del glipper. Hva kan jeg sette der? Silikon eller hva? TAKK!
Bob_the_builder #2 Medlem · 2 037 innlegg 13 sep 2004 kl 20:17 Bob_the_builder Medlem 2.037 innlegg 13 sep 2004 kl 20:17 #2 Fugeskum blir nok alldeles utmerket.