Hei!

Har akkurat lagt asfaboard som bunn i min lille utvidelse av sommerhytta. Nå er det slik at pga avløpsrør og lignende er det en del glipper.
Hva kan jeg sette der? Silikon eller hva?

TAKK!
 
Bob_the_builder
Fugeskum blir nok alldeles utmerket.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.