Under min gamle vask finnes denne å føre inn i noen spor som bakstykke/underdel "bakom" selve kjøkkenskapet.. Den er 6mm tykk og ser ut til å være hvitfoliert på den ene siden. En del mangler, og denne er jo i den tilstanden som vist på bildene, så jeg vil gjerne komplettere og erstatte. Hvilket produkt skal jeg lete etter?

• Hvitt foliert, 6 mm tykt brett platekort med hakkede kanter og manglende del, ligger på lyst trebord. Baksidepanel for diskbenk.
  • Hvitt, foliert trefiberplate, delvis slitt, brukt som bakside eller bunn i kjøkkenskap, plassert på lyst treverk.
  • En nærbilde av en hvitfoliert, 6 mm tykk treplate vises, brukes som en del av bakstykket/undersiden under en kjøkkenvask.
  • Bilde av en treplate i nærbilde, trolig en del av en kjøkkenskapstruktur, brun på den ene siden og hvitfoliert på den andre.
BirgitS
Det finnes masonittplater som er 6 mm tykke og masonittplater har ofte blitt brukt for å bygge sammen skap.

BirgitS BirgitS skrev:
Det finnes masonittplater som er 6 mm tykke og masonittplater har ofte blitt brukt til å bygge sammen skap.
Ja, kan meget godt være masonitt, men den ser ut til å ha vært malt fra fabrikk. Men kanskje kjøper jeg rett og slett 6mm masonitt og maler den selv.

• Liker
BirgitS
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.