Det er virkelig STEINHARDT i herdet tilstand, blankt, svart, virker veldig bra, skulle gjerne kjøpt mer for å lime flere ting hjemme. Som nevnt i en gammel tråd her om underliming av vask så virker det som benkeplateprodusentene er hemmelighetsfulle med hva de bruker for produkter. Her har vi nettopp fått denne laminatbenkeplaten med underlimt vask levert fra DFI-Geisler (som har en regel om ikke engang å svare på forespørsler fra privatpersoner/sluttkunder), og vasken er limt med dette svarte limet som skal være epoxy men hva? TEC7 brukes flittig her hjemme men dette virker bedre, hardere!
 
  • Svart lim, muligens epoxy, påført i hjørnet av en benkeplate med nedfelt vask. Glansig og stivnet, ser ut til å gi solid festing.
Ser litt ut som noe smeltelim ?
 
i&e JOHN i&e JOHN skrev:
Det er virkelig STENHARDT i herdet tilstand, glansfullt, svart, virker veldig bra, skulle gjerne kjøpe mer for å lime flere ting hjemme.
Som nevnt i en gammel tråd her om underliming av kjøkkenvask så virker benkeplatetilvirkerne hemmelighetsfulle med hva de bruker for produkter. Her har vi nettopp fått denne laminatbenkeplaten med underlimt vask levert fra DFI-Geisler (som har en regel om ikke å besvare forespørsler fra privatpersoner/sluttkunder), og vasken er limt med dette svarte limet som skal være epoxy men hva?
TEC7 brukes flittig her hjemme men dette virker bedre, hardere!
Ser litt merkelig ut men er det ikke båtlim, vet at det brukes flittig ved denne typen arbeid.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.