Hei!
Jeg skal prøve å gjøre det litt finere i gangen min. Nå har jeg tenkt lenge og vel på hvordan jeg skal få til taklampene mine på best mulig måte. Jeg har nemlig en litt merkelig avslutning mot trappen som leder opp til øvre etasje. Huset har en skråvegg som "skyter over" trappen. Skulle trenge litt tips og råd om hvordan man kan pynte opp dette. Legger ved bilder.
Takk på forhånd!

• Trapp opp med hvite panelvegger, et speil med ramme på veggen, og synlig elektrisk bryter. Takvinkel over trapp med listverk tilpasset en kattvind.
  • Trappeoppgang med paneltak og vegger, speil på veggen og rustikt rekkverk.
  • Hvit taklist med ujevn avslutning over trapp, tilknyttet en kattvind i en gang. Veggen er panelbelagt med hvit dør og speilt glass.
Jo, jeg har vært unne på slike. Da kan jeg jo avslutte listene mot dem. Og droppe å sette list over selve trappen. Isteden kan jeg sette en smal hjørne-dekklist der. Men problemet er at jeg er litt allergisk mot dekklister som liksom har en tendens til å havne "utenpå"..

Alt en regel / bjelke som dekker taklisten pluss noen cm så du får et helt tak .. dvs lister x fire sider.
Og du slipper en dekklist for endetreet på panelet i trappen.

• Liker
GEBER
  • Laddar…
Abeslut! Det høres ut som en god idé. Tar den med meg!👍

• Liker
Mazen
  • Laddar…
Har den løsningen minus fjerde listen i min hall da jeg har fjernet en vegg som etterlot et hull i taket ..
Tak med hvite paneler og en trelist som dekker et tidligere vegghull i inngangspartiet.

• Liker
GEBER
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.