S
Gipsbruk er enklest. Gips som man blander i vann.
 
  • Liker
GabeBli
  • Laddar…
P
G GabeBli skrev:
Har noen hull i kjellerveggen som jeg vil fylle igjen. Tips på hvordan jeg skal gå frem mottas med takk. Hvordan gjør jeg det og med hva fyller jeg?

Takk!
De dype hullene på det øverste bildet hadde jeg fylt med type fugeskum eller isolasjon først, deretter brukt gipsbruk om 20-30mm i tykkelse..
På det nederste bildet kan du sparkle med gipsbruk som det er..

https://www.bauhaus.se/gipsputs-5-kg-hink
 
  • Liker
GabeBli
  • Laddar…
De store hullene kan du fylle med litt knuste deler fra et lecablock sammen med litt reparasjonsmørtel fra finja for deretter å pusse over med samme reparasjonsmørtel, den lille skaden kan du ta direkte med mørtelen.

Synes at det kan gå like bra med type murmørtel b eller pussmørtel da du ikke trenger noen spesiell holdfasthet.
 
  • Liker
GabeBli
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.