De dype hullene på det øverste bildet hadde jeg fylt med type fugeskum eller isolasjon først, deretter brukt gipsbruk om 20-30mm i tykkelse..G GabeBli skrev:
På det nederste bildet kan du sparkle med gipsbruk som det er..
https://www.bauhaus.se/gipsputs-5-kg-hink
De store hullene kan du fylle med litt knuste deler fra et lecablock sammen med litt reparasjonsmørtel fra finja for deretter å pusse over med samme reparasjonsmørtel, den lille skaden kan du ta direkte med mørtelen.
Synes at det kan gå like bra med type murmørtel b eller pussmørtel da du ikke trenger noen spesiell holdfasthet.
Synes at det kan gå like bra med type murmørtel b eller pussmørtel da du ikke trenger noen spesiell holdfasthet.
Klikk her for å svare

