Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 496 innlegg
Muligens epoxy eller en form for primer.
Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 496 innlegg
Vil dere få tilbake det gamle tregulvet? Jeg tror det er kjørt. Man har antagelig allerede dømt det ut en gang. Kanskje er det bare et undergulv, kanskje har det trukket kaldt, vært spikret i tidligere, fullt av fliser og så videre. Antageligvis ikke rett for fem øre heller.
Du bør sjekke med en gulvsliper om det er realistisk å eventuelt slipe bort.
Hvis du tar en bor og borer litt forsiktig kan du avgjøre hvor tykt laget er.
Du bør sjekke med en gulvsliper om det er realistisk å eventuelt slipe bort.
Hvis du tar en bor og borer litt forsiktig kan du avgjøre hvor tykt laget er.
Takk for svar. Du har nok rett i at det er kjørt å få fram de gamle gulvene. Blir vel til å slipe jevnt og legge nytt fint gulv.
Tror du vanlig gulvsliping eller mer en betongslip?
Tror du vanlig gulvsliping eller mer en betongslip?
Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 496 innlegg
Er det ikke jevnt nok da? Det burde være gode forutsetninger om laminatgulvet var jevnt og fint.
Klikk her for å svare
