Det har blitt bygd om litt utenfor leiligheten, og jeg tenkte å sjekke, er dette sement? Råkade tråkke i det nylagte og lurer på hva det er. Gått rundt 50-55 timer siden jeg tråkket i det og siden da fått en litt jordlignende overflate, som er grå men en mye mørkere farge under den tynne overflaten? Det er hardt men går å nå den mørke overflaten under. Var mer vått i starten men blitt litt halvhardt og pulveraktig, de la det i gressplenen uten gjerde rundt. Er det leire de har lagt da?
Klikk her for å svare






