Trappen går ned til kjelleren og bildene er tatt i kjelleren under trappen. Trappens vange er malt hvit/beige. De andre umalte stavene ser ikke ut til å være bærende, så jeg lurer på om jeg kan rive dem bort. Men spørsmålet er hvor selve opphenget er festet. I bjelkelaget på overetasjen?

Takknemlig for all hjelp jeg kan få.

/Sam

• Bilde av rommet under en trapp, med synlige elektriske kabler, stikkontakt, og rør. Trepaneler og malte overflater kan ses i bakgrunnen.
8-) Veggvangen er bærende selvsagt, og den andre vangen er sikkert forankret i bjelkelaget. >:( Så disse lar du være! ;D
Med ledning av dine bilder så kan du sikkert ta bort de spontede bordene der kleskroken sitter.
::) For du skal vel ikke ta bort trappen? :-/

Takk for svar, men det er ikke taket jeg skal fjerne, men de umalte bitene der strømkabler går på bildet. Selvfølgelig fjerner jeg ikke vognene.

/Sam

:o Ahaa, det er de brune plankene du skal ta bort. :)
Jeg tror at du kan det for det er meget uvanlig at man legger vangene på slike plank for å få bæreevne.

Teste å fjerne noen, da kan du se hvordan det ser ut bak. Jeg antar at der finnes flere planker som vangen er festet i. ;)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.