Jeg er interessert i en god bok som handler om byggeteknikk, arbeidsmomenter, materialvalg m.m m.m.
Jeg skal snart begynne å innrede en helt tom overetasje. Skal legge gulv, sette opp innervegger, sette tak, ev. bygge litt innebygde skap, sette opp skyvegarderober m.m.
Jeg har juy litt oversikt fra før og har fått stor hjelp her. Men vil også ha en håndbok lett tilgjengelig.
Har googlet litt og funnet Husets ABC som virker veldig bra. Dog er den ganske gammel. Finnes det en nyere versjon eller er det fremdeles den boken som gjelder?

Så lurer jeg på om det finnes noen tilsvarende bok om elektrisitet? Jo, jeg vet at det er kvalifikasjonskrav osv. på el. Men dels vil jeg lære meg hvordan det gjøres, men jeg vil også sette rør i innervegger m.m. for å trekke høyttalerkabler m.m.

Husets ABC er skikkelig bra! Finner du en ny utgave trenger du ikke så mange flere bøker.

Husets ABC er en bra, men basal bok, en god start. Kjøp og les den og bruk mange timer her på byggahus for å fordype kunnskapene. ;)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.