Kanskje kan være interessant for informasjonssøkere..
Lathunden viser hvilke dimensjoner som kreves for terrasse-, gulv- og takbjelker samt takstoler i ulike situasjoner ifølge BKR, samt materialforbruk for blant annet spontet treverk, låsepaneler og lekter.
består av 48 sider i A6-format.
Bestill Lathunden på www.skogsindustrierna.org eller via fax 08-762 79 90 eller e-post marie.asell@skogsindustrierna.org
Pris: 60 kr eksklusive moms og frakt
Lathunden viser hvilke dimensjoner som kreves for terrasse-, gulv- og takbjelker samt takstoler i ulike situasjoner ifølge BKR, samt materialforbruk for blant annet spontet treverk, låsepaneler og lekter.
består av 48 sider i A6-format.
Bestill Lathunden på www.skogsindustrierna.org eller via fax 08-762 79 90 eller e-post marie.asell@skogsindustrierna.org
Pris: 60 kr eksklusive moms og frakt
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Det er ingen problemer med å ha f.eks. Adobe Reader 8.1.2 og Acrobat 8 Professional installert samtidig. Gjennom å høyreklikke kan man velge å åpne i readeren eller i Professional.Mikael_L skrev:
Sørg bare for å avmarkere "Free Google Toolbar (optional)" når du installerer readeren. Det er et j***a spionprogram!
//KoW
Jeg kjører acrobat 7 parallelt med reader 8.1 noe og har samme bekymring. Høyreklikk og lagr ned funker helt utmerket men aldri ved bare å klikke på lenken... Skummelt men slik kan det være noen ganger. Test om du ikke allerede har gjort så...//YammaMikael_L skrev:
For å spore litt av så har adobe noen bugs i sine installasjonsverktøy som gjør at reader og store acrobat skriver over filer for hverandre og er det da ulike versjoner så kan det oppstå merkelige effekter.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 innlegg
Filen er i PDF 1.6 og krever altså Acrobat 8 eller senere. For Windows-brukere spiller det en rolle i hvilken rekkefølge de forskjellige Acrobat-verktøyene er installert. For Mac-brukere er riktig versjon innebygd i systemet.
I mitt tilfelle har det iallfall ikke vært noen versjonskonflikt som er problemet. Da jeg rett og slett kun har hatt acrobat5 (ikke reader) installert. Nå har jeg nettopp installert reader6, og bortsett fra en advarselsboks om at alt kanskje ikke vises korrekt, fungerer lathunden.
Jeg skal vel prøve å installere ver 8 eller ev v7 senere. Men acroreader6 hadde jeg tilgjengelig.
Er det noen som vet om man kan laste ned acroreader 8 som full installasjonsfil? Altså en installasjonspakke som kan f.eks. legges på en USB-minne eller brennes på skive for å så installere på en datamaskin uten nettverk?
Jeg skal vel prøve å installere ver 8 eller ev v7 senere. Men acroreader6 hadde jeg tilgjengelig.
Er det noen som vet om man kan laste ned acroreader 8 som full installasjonsfil? Altså en installasjonspakke som kan f.eks. legges på en USB-minne eller brennes på skive for å så installere på en datamaskin uten nettverk?
Klikk her for å svare