Kanskje kan være interessant for informasjonssøkere..

• Lathunden viser hvilke dimensjoner som kreves for terrasse-, gulv- og takbjelker samt takstoler i ulike situasjoner ifølge BKR, samt materialforbruk for blant annet spontet treverk, låsepaneler og lekter.

• består av 48 sider i A6-format.

Bestill Lathunden på www.skogsindustrierna.org eller via fax 08-762 79 90 eller e-post marie.asell@skogsindustrierna.org

Pris: 60 kr eksklusive moms og frakt

Bestilte et eksemplar i dag før jeg leste innlegget ditt, jeg håper den kommer til nytte, bl.a. til terrassebyggingen
Jeg synes den virker lovende, ja hva skal jeg si når jeg nettopp har bestilt den :-)

Mikael_L
Pims skrev:
Lathudnen finnes også for nedlasting på følgende lenke:

[lenke]

//Pims
Fungerer det for deg?
Når jeg laster ned det, så meddeler acrobat at filen er skadet og ikke kan repareres.
Men jeg har kanskje en for gammel versjon av acrobat.

Mikael_L skrev:
Fungerer det for deg?
Når jeg laster ned det så melder acrobat at filen er skadet og ikke går an å reparere.
Men jeg har kanskje en for gammel versjon av acrobat.
Det gikk utmerket å laste ned den.

fungerer fint her også

Mikael_L
Da er det sikkert for gammel versjon av Acrobat jeg har!

Jeg har ver5.0, men det er acrobat, ikke acrobat reader, så derfor bruker jeg denne gamle. Jeg får se om man kan ha begge installert, parallelt.

Mikael_L skrev:
Jeg får sjekke om man kan ha begge installert, parallelt.
Det er ingen problemer med å ha f.eks. Adobe Reader 8.1.2 og Acrobat 8 Professional installert samtidig. Gjennom å høyreklikke kan man velge å åpne i readeren eller i Professional.

Sørg bare for å avmarkere "Free Google Toolbar (optional)" når du installerer readeren. Det er et j***a spionprogram!

//KoW

Hmm..Tenkte ikke på at den kanskje skulle kunne lastes ned, perfekt. Takk for tipset Pims!

er begge av rimelig samme versjon går det men v5 pluss v8 på reader kan nok bli spennende men det finnes jo alternativer som foxit reader å ty til ved behov

Mikael_L skrev:
Da er det sikkert for gammel versjon av Acrobat jeg har !

Jeg har ver5.0, men det er acrobat, ikke acrobat reader, så derfor kjører jeg med denne gamle. Jeg får sjekke om man kan ha begge installert, parallelt.
Jeg kjører acrobat 7 parallelt med reader 8.1 noe og har samme bekymring. Høyreklikk og lagr ned funker helt utmerket men aldri ved bare å klikke på lenken... Skummelt men slik kan det være noen ganger. Test om du ikke allerede har gjort så...//Yamma

For å spore litt av så har adobe noen bugs i sine installasjonsverktøy som gjør at reader og store acrobat skriver over filer for hverandre og er det da ulike versjoner så kan det oppstå merkelige effekter.

Filen er i PDF 1.6 og krever altså Acrobat 8 eller senere. For Windows-brukere spiller det en rolle i hvilken rekkefølge de forskjellige Acrobat-verktøyene er installert. For Mac-brukere er riktig versjon innebygd i systemet.

Mikael_L
I mitt tilfelle har det iallfall ikke vært noen versjonskonflikt som er problemet. Da jeg rett og slett kun har hatt acrobat5 (ikke reader) installert. Nå har jeg nettopp installert reader6, og bortsett fra en advarselsboks om at alt kanskje ikke vises korrekt, fungerer lathunden.

Jeg skal vel prøve å installere ver 8 eller ev v7 senere. Men acroreader6 hadde jeg tilgjengelig.

Er det noen som vet om man kan laste ned acroreader 8 som full installasjonsfil? Altså en installasjonspakke som kan f.eks. legges på en USB-minne eller brennes på skive for å så installere på en datamaskin uten nettverk?

ja det går. Vi har det så på jobben

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.