Gjorde hull i bjelkelaget for vannføring til badet, litt trangt og jævlig. Men i ettertid angrer jeg både på hullets størrelse og plassering kunne ha gjort det mye smartere/bedre samt litt mindre hadde nok vært mulig, men nå endte det opp slik.
Slik ser det ut. Problemet er at det er et hull ved siden allerede, og hullet kunne vært høyere opp, en limt regel over, men det hadde vært mulig å sage i den også med litt styring...
Uansett, to hull på ca 70mm tett ved, 4cm ned til underkant av gulvbjelken som er 45x220
Må dette utbedres med å skrulim lime på noe grovt? Med litt kontursaging og triks så burde jeg få på en forsterkning. Samt at det er en limt 28x70 over som er som støtte for gulvsponet.
Tips på løsning eller om det ikke spiller noen rolle? Mistenker at snekkerne hadde typisk saget likt og så bygget igjen bare, men men. Ellers pleier jeg å være rimelig nøyaktig med hull, men dette føltes ikke bra etter at jeg innså hvor dårlig jeg plasserte hullet...
hvorfor ikke bare la det være? Det kommer trolig ikke til å skje noe bare fordi det ikke er optimalt. Antar at det ikke er den eneste gulvbjelken du har ?
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.