Skulle veldig gjerne trekke en skorstein horisontalt ca 3m i et støpt mellombjelkelag, men hva jeg mistenker så verken kan man eller får man gjøre det.

Noen som kan noe om dette???
 
Hei
Feieren, eller NVI.se kanskje....../lob
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.