S schotte #1 Medlem · 74 innlegg 29 jan 2006 kl 21:04 schotte Medlem 74 innlegg 29 jan 2006 kl 21:04 #1 Skulle veldig gjerne trekke en skorstein horisontalt ca 3m i et støpt mellombjelkelag, men hva jeg mistenker så verken kan man eller får man gjøre det. Noen som kan noe om dette???
Skulle veldig gjerne trekke en skorstein horisontalt ca 3m i et støpt mellombjelkelag, men hva jeg mistenker så verken kan man eller får man gjøre det. Noen som kan noe om dette???
L lob #2 Huseier · Nälden-Jämtland · 898 innlegg 29 jan 2006 kl 21:06 lob Huseier Nälden-Jämtland 898 innlegg 29 jan 2006 kl 21:06 #2 Hei Feieren, eller NVI.se kanskje....../lob