Holder på å bygge et prefabhus, dette ble levert i august og står fortsatt med utegipsen bar. Den ser ikke så frisk ut lenger, er det noen som vet hva denne tåler i form av vann, snø, fukt, lys m.m.?

Takkar
 
Det er ingen større fare med å la det stå så over vinteren. ;)
 
Bob_the_builder
Min stod uten panel oktober-juli (tror jeg det var... månedene går så fort) uten problem. Produsentene anbefaler dog maks tre måneder ubeskyttet, men får den bare tørke ut en gang iblant så er det vel greit. Vårt hus var uisolert i den nevnte perioden, så gipsen kunne jo tørke begge veier. Kjenn på platene, vet jeg. Kjennes den myk og sprø så begynner det vel å bli vanskelig...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.