Jeg har et lettbetonghus fra 1969 som har panel over og under vinduene. Panelen må byttes og det har vært ufôret isolasjon under. Og det har ikke vært noen luftspalte tidligere.
Hvordan gjør jeg det nå? Setter jeg isolasjon igjen, så vindsperre, deretter en luftspalte før panelet?
Det må ikke bygge for mye for å passe med pussen.
 
  • Slitt trepanel under vindu på fasaden av et lettbetonghus, med synlig malingsslitasje og tegn til værpåvirkning.
  • Lettbetongvegg med skadet panel og synlig isolasjon under et vindu, klare for utskifting og ventilasjon.
  • Ett veggparti på et lettbetonghus, delvis fjernet panel, synlig isolasjon og mur. Vindu og trerammer vises, arbeider med utskifting pågår.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.