Jeg har et lettbetonghus fra 1969 som har panel over og under vinduene. Panelen må byttes og det har vært ufôret isolasjon under. Og det har ikke vært noen luftspalte tidligere.
Hvordan gjør jeg det nå? Setter jeg isolasjon igjen, så vindsperre, deretter en luftspalte før panelet?
Det må ikke bygge for mye for å passe med pussen.