Obs, tråden får ikke leses opp for Alma i Tullinge!
Altfor tett på helgene dukket det opp en bisetning på niesen sin ønskeliste som fikk hobbysnekkeren sitt hjerte til å smelte - "En garderob til skrållan" (Skrållan = dukke som lager lyd, ca 50 cm høy, jeg måtte også spørre)
Så til saken, tid tillates ikke for sedvanlig materialsøk, saga må i platene.
Hvordan, kjære kolleger, løser man:
- Uknuselig speil?
- Minibelysning, batteridrevet?
- Klesstang på tvers, dvs med prinsessekjolens rygg mot garderobens rygg?
Altfor tett på helgene dukket det opp en bisetning på niesen sin ønskeliste som fikk hobbysnekkeren sitt hjerte til å smelte - "En garderob til skrållan" (Skrållan = dukke som lager lyd, ca 50 cm høy, jeg måtte også spørre)
Så til saken, tid tillates ikke for sedvanlig materialsøk, saga må i platene.
Hvordan, kjære kolleger, løser man:
- Uknuselig speil?
- Minibelysning, batteridrevet?
- Klesstang på tvers, dvs med prinsessekjolens rygg mot garderobens rygg?
Polert stål er det man vanligvis har i overlevelseskit som speil nettopp fordi det er praktisk talt uforgjengelig.
Som lys ville jeg tatt et par hvite lysdioder f.eks. 36-1683 hos clas ohlson. Seriekoble dem sammen med en 120-130 ohms motstand, så skal det bli passe for et 9 volts batteri. Som bryter ville jeg tatt en 36-2304 slik at belysningen tennes når garderoben tennes når den åpnes
Synes at 31-3296-4 eller 31-3296-5 ser ut til å kunne tilpasses til å bli utmerkede klesstenger
Som lys ville jeg tatt et par hvite lysdioder f.eks. 36-1683 hos clas ohlson. Seriekoble dem sammen med en 120-130 ohms motstand, så skal det bli passe for et 9 volts batteri. Som bryter ville jeg tatt en 36-2304 slik at belysningen tennes når garderoben tennes når den åpnes
Synes at 31-3296-4 eller 31-3296-5 ser ut til å kunne tilpasses til å bli utmerkede klesstenger
Hvilken UNDERBAR onkel Alma ser ut til å ha! En sånn skal legges til på mine barns ønskeliste.
Sånn ja, med timers margin er byggingen ferdig. Tidsplan og budsjett har stoppet både speil og belysning, men jeg er ganske fornøyd likevel.
![url] url]](/forum/proxy.php?image=http%3A%2F%2F%5Burl%5Dhttp%3A%2F%2Fweb.telia.com%2F%7Eu54000878%2FSkr%25e5llgarderob_wbb_2.JPG%5B%2Furl%5D&hash=a1de55a9098c1e6bd0916be12d564709)
Hmmm....jammer også, hvordan rimer man på garderob.
Hmmm....jammer også, hvordan rimer man på garderob.
Klikk her for å svare