Hei,

Kan dere hjelpe meg med å avgjøre hva slags takmateriale dette er?
Megleren vet heller ikke når det er lagt, noe som ser tidsriktig ut? Bra/dårlig? Asbest?

Mvh Jacob
 
  • Tak sett fra oven, dekket med bølgete materiale, mulig asbest. Overflaten har mose og lav. Naboområde synlig med grønn plen og busker.
Panserplate, lett bulkete.
 
Krilleman
Helt vanlig takplåt.

Varmt velkommen til byggahus forum @jacob_solhatt

Se "bulk" i plåten i henhold til mine gule piler:

Tak med plåtpaneler, viser bulker markert med gule piler. [/USER]
 
Kan være Decra takpanner.
 
  • Liker
Claes Sörmland og 1 annen
  • Laddar…
K
Et skittent blikktak?
 
Sist redigert:
  • Haha
  • Liker
Dilato og 1 annen
  • Laddar…
Tusen takk for svarene folkens!
Ble litt usikker på grunn av overflatestrukturen som ikke er blank, men mer skiferaktig.

Ha det bra!
 
Ser ut til at det er icopal decra systemet
 
Rickard.
Det er notorisk ømtålig og jeg tenker at det er snøen fra det bratte taket som har knekt platen og er det det så er vel det taket i prinsippet forbruket da det bare kan bli verre og verre.

Det bratte taket har bedre forutsetninger men det er jo knapt nytt så å si.
 
Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.