Hei!
Er det noen som har noen bra teknikk for å få hjørnevinkelen rett og noen tips om hvordan man vet om toppsvill og grunnmur/syll står i lodd?
Den ene veggen vil ha stendere 45x45 og den andre 45x70 på grunn av innbyggingskarm.
Tenkte å ha stålprofiler i stedet for toppsvill/syll