Hei!

Har et lite prosjekt jeg sitter og funderer på. Det er et lite skjermtak over inngangen med to glasspartier.
Til å begynne med hadde jeg tenkt å ha en limtresøyle i hjørnet der veggene møtes, hadde da tenkt en 90x90.
Men en 90x90 gir nok et ganske klumpete uttrykk, siden det er ganske små veggpartier.

Så alternativt er vel å nå ned til en 70x70 søyle istedenfor og deretter bygge en ramme rundt vinduspartiene med 45x70.
For et reisverk i 45x70 burde vel være kraftig nok til å orke å bære opp skjermtaket?
Men det kanskje kommer til å se litt halvferdig ut om man ikke setter noe panel på stolper og reglene?

Eller kan dere komme med noen andre forslag hvordan man på en smekker og pen måte kan løse reisverket rundt vinduet så tar jeg imot det med takknemlighet.

• Tegning av inngangsparti med skisser av skärmtak over døren, glasspartier på siden og målestokk for høyde og vindusbredde.
70x70 g4-2 er ikke konstruksjonsvirke men burde vel være tilstrekkelig for å holde opp dette lille skur-taket? Eller hva tror dere?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.