Hei,
Har et innertak i uterommet som er reglert og satt gipsplater i taket. Tanken er å sette perlespont panelskiver på gipsen med hjelp av lim og klammer.
Jeg har klart å sette noen selv etter mye strev og banning. Men jeg ser meg nå beseiret for å klare dette på egen hånd. Har ingen i min nærhet som kan hjelpe meg da man etter min mening bør være 2 for å gjøre dette enklest.
Hvem kan jeg kontakte og hyre for dette? Er det maler, snekker? Er ingen stor jobb så kanskje ikke mange som vil ta det på seg. Har kontaktet veteranpoolen og venter svar fra dem.
Mvh