Hei,

Har et innertak i uterommet som er reglert og satt gipsplater i taket. Tanken er å sette perlespont panelskiver på gipsen med hjelp av lim og klammer.

Jeg har klart å sette noen selv etter mye strev og banning. Men jeg ser meg nå beseiret for å klare dette på egen hånd. Har ingen i min nærhet som kan hjelpe meg da man etter min mening bør være 2 for å gjøre dette enklest.

Hvem kan jeg kontakte og hyre for dette? Er det maler, snekker? Er ingen stor jobb så kanskje ikke mange som vil ta det på seg. Har kontaktet veteranpoolen og venter svar fra dem.

Mvh
 
Kan tenke meg at det er knepete å få i sponten når man er alene. Er det 600mm plater?

Jeg hadde prøvd å løse det selv ved å leie en plateheis, men jeg er ikke den som gir opp med det første heller.

Det du trenger er noen som hjelper deg med å løfte og holde på plass, og til det duger hvem som helst med to fungerende armer.
Finnes det ingen facebookgruppe i området du bor der du kan spørre?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.