Jeg kommer til å kjøpe takstoler og bjelkelag og få dem løftet opp av leverandøren med kran.
Gjerne slik at de holder stolerne mens vi fester dem.
Jeg skulle gjerne få råspontplatene løftet opp også samtidig, men har vanskelig for å finne ut hvordan det skal skje rent ordningsmessig/praktisk.
Er det noen som har gjort dette og kan fortelle hvordan dere gikk fram?
Kan de legge platene på underarmene/bjelkelaget? Jevnt fordelt da? Hvis man rekker å pakke opp og legge dem ut mens lastebilkranen venter...
Litt kan de kanskje legge på stilaset, men det finnes vel en grense for hvor mye det også tåler.
Gjerne slik at de holder stolerne mens vi fester dem.
Jeg skulle gjerne få råspontplatene løftet opp også samtidig, men har vanskelig for å finne ut hvordan det skal skje rent ordningsmessig/praktisk.
Er det noen som har gjort dette og kan fortelle hvordan dere gikk fram?
Kan de legge platene på underarmene/bjelkelaget? Jevnt fordelt da? Hvis man rekker å pakke opp og legge dem ut mens lastebilkranen venter...
Litt kan de kanskje legge på stilaset, men det finnes vel en grense for hvor mye det også tåler.
Burde ha lagt til informasjonen at jeg (som jeg pleier) kommer til å snekre stillas selv i tre. Ingen Haki altså
.
Men bra å få litt tips om hvordan man pleier å gjøre, det var det jeg ville ha. Takk for det!
Får nok bli en kombinasjon av ovenstående, spre dem ut rett og slett...
Men bra å få litt tips om hvordan man pleier å gjøre, det var det jeg ville ha. Takk for det!
Får nok bli en kombinasjon av ovenstående, spre dem ut rett og slett...
Klikk her for å svare