Hei,
Når vi satte inn våre innerdører for noen uker siden, var det ikke meningen at parkettgulvet skulle gå under karmen, nå vil vi rette opp dette. Parkettgulvet i dette tilfellet er 15 mm tykt, så det betyr at karmene vil måtte heves minst 15 mm.
I dag sitter karmene med forankringsskrue, noe vi ønsker å fortsette med, spørsmålet er imidlertid om det vil bli problemer med eksisterende hull? Skal man fylle dem med noe først? De sitter i trelekter.