Ting som veier 25 kg vil du neppe at det skal være en liten risiko for at de plutselig faller ned.
Avhengig av hva som finnes over gipsen ville jeg ha laget en åpning i gipsen for å kunne feste flere spiler til sidene eller enda bedre en distanse oppover hvis det er mer holdbart materiale i taket.
Ting som veier 25 kg vil du neppe at det skal finnes en liten risiko for at de plutselig faller ned.
Avhengig av hva som finnes over gipsen så ville jeg lage en åpning i gipsen for å kunne feste flere lekter til sidene eller enda bedre en avstand oppover om det er mer holdbart materiale i taket.
Nei, og her er jo spørsmålet hvor mye gips tåler. Har ingen anelse.
Har du en anelse om hva slags reglar som gipsen er festet i og hvordan disse i sin tur er festet oppover?
Jeg høres kanskje pessimistisk ut, men jeg ville aldri hengt opp 25 kg uten å vite hva det er som skruene settes i. Dels fordi det du planlegger å henge sannsynligvis er kostbart, men først og fremst fordi mennesker eller kjæledyr kan bli skadet hvis projektoren faller ned.
Har funnet en regel så to av skriverne burde jo kunne trekkes i den så får to bli Molly.
Jeg hadde aldri gjort så. Hvilken cc ligger reglene på i taket?
Kan du ikke ta opp en liten luke og se hvordan det ser ut innenfor? Kanskje du kan få opp et par korte bord som hviler på glespanel (om taket er bygget opp slik)?