Har nettopp startet et stort prosjekt med en totalrenovering av en gammel gårdsbygning fra 1800-tallet, vil jo legge inn gulvvarme fordi det er jo en utrolig komfort. Hva skal vi tenke på, har nettopp brutt opp gulvplankene mot yttervegg og det er tørt og fint og tømmerstokkene er kjernefriske. Hva mener dere vi skal ha for materiale i stedet for det vi fjerner, leka kuler eller takknemlig for tips/ Jocke