Har nettopp startet et stort prosjekt med en totalrenovering av en gammel gårdsbygning fra 1800-tallet, vil jo legge inn gulvvarme fordi det er jo en utrolig komfort. Hva skal vi tenke på, har nettopp brutt opp gulvplankene mot yttervegg og det er tørt og fint og tømmerstokkene er kjernefriske. Hva mener dere vi skal ha for materiale i stedet for det vi fjerner, leka kuler eller takknemlig for tips/ Jocke
 
BirgitS
Velkommen til forumet!

Foruten at gulvet må være isolert om det ikke skal bli et veldig dyrt oppvarmingssystem, vil du få et ubehagelig trekk fra vinduene hvis de ikke er tette på nivå med dagens hus.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.