D
Hei,

Min plan var å legge gulvvarme T2-reflecta og T2-rød foran en skyvedør, altså kun foran skyvedøren.

I resten av rommet (40 m2) fyller jeg ut med gulvspon, og oppå det legger jeg parkett/vinyl eller laminat.

Under bjelkelaget er det en krypkjeller.

Noen som har testet å legge gulvvarme kun i en del av et stort rom?

Jeg tenker på om bevegelsene i gulvet vil bli forskjellige når en del er oppvarmet og at det kan forårsake problemer.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.