Hei,
Min plan var å legge gulvvarme T2-reflecta og T2-rød foran en skyvedør, altså kun foran skyvedøren.
I resten av rommet (40 m2) fyller jeg ut med gulvspon, og oppå det legger jeg parkett/vinyl eller laminat.
Under bjelkelaget er det en krypkjeller.
Noen som har testet å legge gulvvarme kun i en del av et stort rom?
Jeg tenker på om bevegelsene i gulvet vil bli forskjellige når en del er oppvarmet og at det kan forårsake problemer.