Vi bygde nylig til en del mot eksisterende hus, der støpte vi en plate med slynger. I den gamle delen la jeg gulvspon 2-3 cm under betongplaten og så flyt opp i riktig nivå med flytesparkel. Hver sin sløyfe der. Deretter et flytende gulv over det hele. Fungerer bra, overgangen ble perfekt
Jepp men det er litt sånn jeg hadde tenkt det i stuen der halve er kjeller og belagt med planker og halve er jordgulv som blir plate.Sebbe89 skrev:
Problemet her er at det ikke går å lage to slanger uten at slangen må gå fram og tilbake mellom planke og plate. Dette fordi skjøten til kjelleren går skrått gjennom rommet…
Klikk her for å svare


