D Derbyboy #1 Huseier · Skogen · 8 054 innlegg 20 jul 2021 kl 20:50 Derbyboy Huseier Skogen 8.054 innlegg 20 jul 2021 kl 20:50 #1 Når man sparkler 0-10 mm på gulvspon for å jevne ut, blir det ikke bare smuler igjen etter en stund der man sparkler 1-2mm? Er det kanskje ikke et problem hvis man skal legge vinylklikk eller laminat?
Når man sparkler 0-10 mm på gulvspon for å jevne ut, blir det ikke bare smuler igjen etter en stund der man sparkler 1-2mm? Er det kanskje ikke et problem hvis man skal legge vinylklikk eller laminat?