Hei, jeg har en gammel sommerhytte fra 60-tallet. Den står på høye pilar. Når jeg ser i trossbotnen på den, har de isolasjonen i svarte plastsekker, så hvilende på bunnbordet. Hvorfor har de gjort det på denne måten?
Gjorde man slik med isolasjon før, eller kan det være fordi hytta står ved en innsjø som på 70-tallet hadde en enorm oversvømmelse, og man tenkte at man skulle beskytte isolasjonen på en eller annen måte?
Jeg tenker at disse vel ikke burde gi så mye isolasjon hvis de ligger i plastsekker uansett, eller?