S
Av en eller annen grunn stikker det ut en grunnstein i et av våre rom ved gulvet. Jeg prøvde å hakke bort deler fra den, men med element og tidsbrist så ga jeg opp. Hvordan gjør jeg det pent her?

Jeg kommer til å legge gulvlist rundt i rommet, men her går det ikke. Hva blir best? Noen masse som jeg tetter med eller en annen løsning?

rx4w

rx4c

• Veggen og gulvet møtes med en grunnstein som stikker ut, nær en radiator. Treplankene på gulvet er ikke tett inntil.
  • Grunnstein som stikker ut ved gulvet foran radiator, med ujevn kant mot parkettgolv, i et rom under oppussing.
Ettersom det allerede er saget i gulvet rundt stenen så er det beste å legge akrylfugemasse mot stenen og gulvet.
Ser vanskelig ut med listen også inn i hjørnet, eller er det bare en synsbedrag.
Men går det ikke å sette listen inn i hjørnet så ville jeg avsluttet listen med en fasning inn mot veggen og deretter malt stenen og lagt fugemasse mot gulvet.

Men passer listen hadde jeg gjort på samme måte og saget ut listen for stenen og lagt fugemasse der også, da synes "feilen" og blir lik på gulvet og veggen.

• Liker
SwiftD
  • Laddar…
S
Det ble ganske bra, får se om det holder seg med tiden.
Vegghjørne med lister og fuge mellom tregulv og radiator.

• Liker
[SKPG]Zamora og 1 annen
  • Laddar…
Ser virkelig bra ut, og er det bra på nært hold så tenker man ikke på det ellers

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.