Holder på med min friggebod og tenkte da å kjøpe grunnet panel, 145x22 og 95x22.
Har sjekket både på Beijer og Byggmax og opplever at det er betydelig dårligere kvalitet på dette treverket.
Kanskje allerede diskutert eller kanskje bare jeg som har fått for meg det...
Holder på med min bod og tenkte da å kjøpe grunnet panel, 145x22 og 95x22.
Har sjekket både hos Beijer og Byggmax og opplever at det er betydelig dårligere kvalitet på dette virket.
Kanskje allerede diskutert eller kanskje bare noe jeg har fått for meg...
[bilde]
Handler ofte fra Beijer, da pleier det ofte å være samme leverandør/kvalitet på begge sortene. Varierer mer mellom partiene enn behandlingen etter min oppfatning.
Fins ingen menneskelig hånd med i hele håndteringen på alle større sager, uansett om det er malt eller ikke. Og kjøper man av samme klassifiseringen så er det den som styrer kvaliteten (skal være). Tror mer på tilfeldighetene i så fall. Bygd 3 hus på et par år, meste av panelet kjøpt grunnet, andre deler ubehandlet med samme profil/høvling så ingen som helst forskjell i noen tilfeller.
Finnes ingen menneskelig hånd med i hele håndteringen på alle større sagbruk, uansett om det er malt eller ikke. Og kjøper man av samme klassifiseringen så er det den som styrer kvaliteten (skal være). Tror mer på tilfeldighetene i så fall. Bygget 3 hus på et par år, mesteparten av panelet kjøpt grunnet, andre deler ubehandlet med samme profil/høvling så ingen som helst forskjell i noen tilfeller.
Var og handlet i dag igjen og nå var det riktig fint virke... 👌
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.