Hei,

Har et par trepanel-planker jeg tenkte å bytte ut. Tenkte å grunne samt ferdigstrykke før oppsett og så bare utbedre på spikeren (på grunn av årstid). Hadde en idé om å legge ut plankene her hjemme i stuen og male 1 lag jotun visir samt 2 lag sluttstryking.

Er dette helsefarlig?

Alternativ 2 er å legge ut i kaldgarasje og sette opp en varmevifte og male alt der.
 
Bump :)
 
Åpne boksene og lukt.
Den pigmenterte varianten er klassifisert som bekjempningsmiddel.
Les sikkerhetsdatabladet.

Jeg skulle varme opp garasjen.
 
  • Liker
Huddingebo
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.