Hei,
Har et par trepanel-planker jeg tenkte å bytte ut. Tenkte å grunne samt ferdigstrykke før oppsett og så bare utbedre på spikeren (på grunn av årstid). Hadde en idé om å legge ut plankene her hjemme i stuen og male 1 lag jotun visir samt 2 lag sluttstryking.
Er dette helsefarlig?
Alternativ 2 er å legge ut i kaldgarasje og sette opp en varmevifte og male alt der.