Enkleste er jo å gjøre en klassisk Z-grind, men for horisontale ribber blir det jo en liggende Z, dvs en N!. Tenk på at skråstiveren skal utgå fra det nedre hengslet. Om du ikke vil ha skråstiveren av estetiske grunner, er nok eneste alternativ å la noen sveise til en tilstrekkelig stiv stålramme og skru ribbene på.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 536 innlegg


Det går å sette et vanlig trykke med sylinder også. Synes det blir fint når alt "smelter" sammen.
Tror det var noe sånt her typM MartinRi skrev:
https://bolist.se/produkt/hakgangjarn-212-galv-500mm/
Klikk her for å svare

