Hei! Er det noen som vet hvor man skal henvende seg om man vil dele av et rom med en glassvegg? (med skyvedører). Bredden på veggen trenger å være litt over 4 m.

Jeg har googlet og funnet flere firmaer som bygger på kontorer, men hvis man vil gjøre det selv, eller ansette en egen betrodd håndverker, hvor skal man se da? Finnes det moduler, eller hva? Beklager om spørsmålet er dumt :S

Rusker liv i denne tråden igjen, da vi har samme problem. Vi vil ha en glassvegg med skyvedører for å avgrense mellom innendørs og vår vinterhage. Glassene trenger ikke å være isolert siden vinterhagen er oppvarmet og aldri blir kaldere enn 5 grader, men det må være tett rundt slik at det ikke oppstår trekk, ettersom det om vinteren uansett er en del kaldere enn normal innetemperatur.
Når jeg har lett har jeg bare funnet slike godt isolerte glasspartier med ordentlige låser, beregnet for å sitte mellom innendørs og utendørs eller den eldre sorten med aluminiumprofiler, beregnet for enklere og uisolerte uterom.
De første har vi verken behov for eller råd med, og de andre føles litt for "sommerhus" å sette inn. Dessuten liker jeg ikke at de alltid har en "sprosse" midt på.
"Døråpningen" er cirka 220x210 cm.

Takknemlig for tips!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.