S soniz #1 Medlem · 37 innlegg 31 jul 2005 kl 22:33 soniz Medlem 37 innlegg 31 jul 2005 kl 22:33 #1 Jeg tenker å sette glassbetong i en liten "glugg" mellom kjøkken og en korridor (12 stk blokker). Jeg lurer derfor på, hva skal jeg bruke for type festemasse mellom blokkene ?? og noe annet man bør tenke på ?? Takknemlig for tips !
Jeg tenker å sette glassbetong i en liten "glugg" mellom kjøkken og en korridor (12 stk blokker). Jeg lurer derfor på, hva skal jeg bruke for type festemasse mellom blokkene ?? og noe annet man bør tenke på ?? Takknemlig for tips !
S sville #2 Medlem · Skåne · 428 innlegg 1 aug 2005 kl 21:15 sville Medlem Skåne 428 innlegg 1 aug 2005 kl 21:15 #2 Det finnes spesielle bruksområder for glassblokker. Glem heller ikke armeringen.
N Niq #3 Medlem · 10 549 innlegg 3 aug 2005 kl 16:21 Niq Medlem 10.549 innlegg 3 aug 2005 kl 16:21 #3 Nøytral silikon pleier å brukes