Jeg tenker å sette glassbetong i en liten "glugg" mellom kjøkken og en korridor (12 stk blokker).
Jeg lurer derfor på, hva skal jeg bruke for type festemasse mellom blokkene ?? og noe annet man bør tenke på ??
Takknemlig for tips ! :)
 
Det finnes spesielle bruksområder for glassblokker. Glem heller ikke armeringen.
 
N
Nøytral silikon pleier å brukes
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.