Holder på med vårt nye bad på kjelleren der vi fra før har hatt en liten vedovn for kos og varme som vil få være igjen. ;D Nå vil kona veldig gjerne ha glassbetong som forlengelse på murstocken for å kunne ha dusjveggen i hjørnet som blir vegg-murstock. Da havner kabinen ca 15 cm fra glassbetongen. Funker dette eller sprekker glasset av den varmen?
 
Sendte dem en e-post fordi nettsiden deres ikke ga så mye info og ikke var fullstendig fungerende. Og svaret jeg fikk var at det skulle løses med brannglass, men disse var dyre og ikke verdt det ifølge dem. Så nå blir det å bygge veggen av et annet materiale. Noen med tips? Å sette opp med gips føles ikke riktig, så det blir nok en form for muring. Bør man satse på vanlig tegl som pusses på en side og males som skorsteinsstokken, eller finnes det andre typer blokker å mure opp?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.