Snyggt, men jeg har litt vanskelig for å få riktig perspektiv på luken. Har du lagt inn et kult bølgepapp mønster under glasset som skaper en slags dybde under glasset eller?
Klart du skal ha en glassluke! Penger kommer jo inn på kontoen hver måned, derimot en kul glassluke kommer du ikke til å lage hvert år!

P
Bildet er sendt fra produsenten, jeg har også tenkt på mønsteret, men kan ikke komme fram til noe annet enn at det er refleksjoner i glasslagene, så det man ser er taket på verkstedet. Glasset skal være helt gjennomsiktig, i en ramme som er 100mm tykk, for å passe i grunnen.

Kjempehyggelig! Du kommer ikke til å angre deg! Slike detaljer som å for eksempel kunne beundre fine vinflasker eller lageret ditt av gullbarrer vil berike tilværelsen din.

• Liker
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
P
Oi, jeg glemte å oppdatere, nå er luka på plass, selv om gassfjæren fortsatt mangler...

• En gulvlem er montert, men mangler fortsatt en gassfjær.
  • Vinstativ med flere flasker plassert horisontalt i et veggmontert oppbevaringssystem.
  • Innebygd gulvluke utenpå flisbelagt gulv, med håndtak synlig; lokket er på plass, men mangler fortsatt gasstrykkfjær.
  • Liker
Robert63 og 11 andre
  • Laddar…
P
Akkurat, hvis gassfjæren noen gang blir riktig, så skal den åpnes automatisk når man slår inn koden.

• Tastatur med talltastene 1 til 9, samt stjerne og nummer, montert på vegg for koding og automatisk åpning ved riktig kode.
  • Liker
Peter2400 og 7 andre
  • Laddar…
L
Scouten skrev:
Oj, jeg glemte å oppdatere, nå er luken på plass, selv om gassfjæren fortsatt mangler...
Wow!

P
Nå er belysningen på plass, selv om jeg trenger å kjøpe to spoter til, siden jeg brant to da jeg koblet feil...

• Vinflasker oppbevart horisontalt i en vinkjeller med belysning ovenfra.
  • Liker
tobbbias
  • Laddar…
P
Jeg venter fortsatt på den rette gassfjæren som skal åpne luken når riktig kode tastes inn, men den er enda mer forsinket!

Jeg har imidlertid fått på plass låsefunksjonen slik at alt er klart når gassfjæren kommer.

• Liker
tobbbias
  • Laddar…
Hylla jeg laget som en hemmelig dør til kattvinden føles jævlig fjollete i sammenligning her. :lying:(y) pent!

• Liker
1
  • Laddar…
Scouten skrev:
Oi, jeg glemte å oppdatere, nå er luka på plass, selv om gassfjæren fortsatt mangler...
Hei!
Hvor kjøpte du luka hen?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.