Tenkte å bygge inn våre garderober (kommer til å måtte kutte noen cm i dybden på de eksisterende stammene). Men jeg blir usikker på hvordan jeg skal få til en "forlengelse" av den rette veggen. Hvordan gjør jeg det på beste måte? Garderobens dører er 50 cm. Bredden der en ytterligere dør er tenkt er ca. 60 cm, derfor 10 cm vegg/passbit.
Har også malt på et av bildene (veldig barnehagenivå) slik at dere forstår hvordan jeg har tenkt.
Tenkte å bygge inn våre garderober (må kappe noen cm på dybden på de eksisterende stammene). Men jeg blir usikker på hvordan jeg skal få til en "forlengelse" av den rette veggen? Hvordan gjør jeg dette på beste måte? Garderobens dører er 50 cm. Bredden der en ekstra dør er tenkt er ca 60 cm, dermed 10 cm vegg/passbit.
Jeg har også malt på et av bildene (veldig barnehagenivå) så dere forstår hvordan jeg har tenkt.
Rødt = hyller
Gult = dør
Grønt = vegg/passbit
[bilde] [bilde] [bilde] [bilde]
Det enkleste er å kjøpe dekkplater som du deretter sager til i riktig bredde og fester i stamme og vegg. Et annet alternativ er å med gipsplate og lekter forlenge veggen de 10 cm som trengs og sparkle og male. Du kan gjøre på samme måte du velger over garderobene. Tak- og gulvlister kan fortsette over garderobene for å få de til å se enda mer innebygde ut.
Ta bort siden på garderoben og sett en stolpe i bakkant og en som døren festes i. Sag hyller som fyller ut hele området dvs eksisterende garderobe og smatten ved siden av.
Så setter du en plate foran åpningen på skatten og over garderobene (om du ofrer den delen og ikke setter dører helt opp). Fordi hyllene sannsynligvis ikke kan flyttes kan du feste platen i stolpen og noen av hyllene/hyllebærerne.
Alternativt setter du bare dører foran hele rommet og måltilpassede hyller i høyre del.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.