Tenker å bygge en skigard på ca 20 meter. Noen som har en idé om hva prisene ligger på?? Og hvor de finnes å kjøpe..

Hei,
Jeg bygde ca. 100m i fjor og kjøpte inn ca. 600 stk stenger/staur i fallende lengder på ca. 4-7,5m. Pris 7000:- og da ble det en del til overs som rekker en bit til.

Det var via en annonse på Finn.no fra Falun og da fikk jeg det hjemkjørt (ca 25 mil)

:) Aha da har jeg en anelse om et omtrent nå da=) Ja jeg har kikket på blocket også jeg en stund, har også vurdert å lage helt selv, men heller mot at jeg kjøper i stedet..Da man ikke har all tid i verden ;)

ThereseLau skrev:
:) Aha da har jeg en anelse om hva det omtrent koster nå da=) Ja, jeg har sett på Finn.no også en stund, har også vurdert å lage det selv helt og holdent, men heller mot at jeg kjøper i stedet.. Når man ikke har all tid i verden ;)
Skal et firma gjøre jobben så ligger det på 300-400:-/m gjør du det selv 50-70:-/m

Ja, jobben har jeg helt klart tenkt å gjøre selv. Det er stolpene som jeg har fundert på om jeg skal lage selv eller om jeg skal kjøpe, men kommer trolig til å kjøpe dem..

ThereseLau skrev:
Ja jobben har jeg helt klart tenkt å gjøre selv. det er stolpene som jeg har fundert på om jeg skal lage dem selv eller om jeg skal kjøpe, men kommer trolig til å kjøpe dem..
Ok.. du har skog da?

Vi spisset og kollet dem selv og det var stor trivselfaktor i dette arbeidet.

Ja vi har skog eller jeg har tilgang jeg får ta av mine foreldre.. er det en stor prosedyre å gjøre?? Eller klarer en nybegynner også det??

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.