Ser ut til å være masonitt. Kjøp hullsag i samme diameter og sag ut disse rundene i masonitt eller en annen plate av samme tykkelse (renoveringsgips kan være en idé). Lim fast en slags støtte over hullene på innsiden, f.eks. en trelist. Skru fast i støtten og lim kantene med trelim. Sparkle.
Hvis du ikke vil male om, kan du kjøpe ventiler med tallerkener og montere i hullene.
Hvis du ikke vil male om, kan du kjøpe ventiler med tallerkener og montere i hullene.
Ja, det er nok lurt å dra en skrue i hver ende av støtten, vanskelig å få det til å sitte bare med liming ellers. Men med dagens bra monteringslim er det nok bare å presse dit støttene (hvis du har sånt lim hjemme).90rammar skrev:
Høres bra ut, tror du jeg kan bruke vanlige gipsskruer selv om det er masonittplater, at skruen drar seg inn i materialet så sparklingen blir bedre?Claes Sörmland skrev:
Klikk her for å svare

