Ludvig1987 Ludvig1987 skrev:
Jo det skal jeg. Skal kjøpe en rasp på biltema i dag. Kommer til å måtte skjøte veggene også så skal kjøpe en høvel for fasing. Platene er bare 2500 og veggen 2780 til tak så har ikke tenkt gjennom dette helt innser jeg. Man lærer.
Ohh tverskjøter på vegg er et big no-no. Skal du male veggene? Pass deg for strykelys fra eventuell belysning.

I Installation skrev:
Ohh tverskjøter på vegg er et big no-no. Skal du male veggene? Pass deg for sleplyd fra eventuell belysning.
Så det er bare å gjøre rett og smette og kjøpe 3000plater?

• Liker
Tjrex
  • Laddar…
I Installation skrev:
Ohh tverskjøter på vegg er et big no-no. Skal du male veggene? Pass deg for sleplyd fra eventuell belysning.
Ja vi hadde tenkt å male.

Kjør på, blir kanskje litt merjobb med sparkling osv, men det er alltid slitsomt å sparkle tak uansett… Så kan man alltid fundere på hvordan man kan gjøre det enda bedre i neste rom.

• Liker
john.h
  • Laddar…
Skal dere male eller tapetser? Skal dere tapetsere hadde jeg satt skjøten øverst og satt en tapetbord rett over skjøten.

Ellers hadde jeg personlig byttet til 3000 plater.

Bart Bart skrev:
Skal dere male eller tapetsere? Hvis dere skal tapetsere hadde jeg satt skjøten øverst og satt en tapetbord rett over skjøten.

Ellers hadde jeg personlig byttet til 3000 plater.
Vi hadde tenkt å male. Men går det ikke å sparkle over og få det bra? Bare mer sparkel og sliping?

Så det är bara göra rätt och åla och köpa 3000skivor?
Kjør på de platene du har. Det blir som sagt viktigere med sparkling med tverrskjøter på vegg. Personlig ville jeg vurdert mikrolit ved maling. både av vegg og tak. Men sånn er jeg.

sunnis
Ok takk. Skal sjekke dette til uken. Nå har jeg ikke mer tak å gjøre på en stund heldigvis...men du synes ikke jeg skal ta ned alt og gjøre om, men heller la det være som det er, sparkle over med papirremse og håpe det ikke sprekker?
Ok takk. Skal sjekke dette til uken. Nå har jeg ikke mer tak å gjøre på en stund heldigvis...men du synes ikke jeg skal ta ned alt og gjøre om, men heller la det være som det er, sparkle over med papirremse og håpe det ikke sprekker?
Du skal alltid ha papirremse i alle skjøter, det finnes mange gode videoer på youtube som viser hvordan man gjør det og gir tips og triks. Men siden du har fått en generalskjøt må du være ekstra nøye der.

Det der duger, som sagt ikke gjør om alle små feil. Da blir du aldri ferdig. Bruk tiden på å sparkle i stedet og kom videre med oppussingen. Lite rom, små ting vises ikke så mye. Verre med større rom og flater og mye sidelys fra vinduene.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.