Hehe takkRejäl skrev:
Er ikke bekymret på den måten, men snekkeren har gjort sitt, og jeg skal fullføre selv. Så var litt usikker over dem om det fantes en tanke bak, og det gjorde det jo. Takk!
Generelt så brukes 900mm gips til oppstivinger om 300 c/c eller 450 c/cJ jamaica skrev:
1200 mm gips til 600 c/c samt at den går å bruke til 300 c/c ytterveggen du har med osb kan du bruke hvilken som helst, tenk på å forskyve skjøtene på osb og gips sånn at begge skjøtene ikke flukter med hverandre..
Ok da er jeg med! TakkRejäl skrev:
Klikk her for å svare
