T tobsod #1 Medlem · Stockholm · 35 innlegg 2 jan kl 21:02 tobsod Medlem Stockholm 35 innlegg 2 jan kl 21:02 #1 Hei! Jeg renoverer innendørstrapp. Vangstykket av eikefiner. Gipsplate under. Jeg tenkte å sparkle overgangen og forsterke med hjørneprofil - men vil det holde? Vangstykket skal males hvitt. Bildet viser detalj. Gipsplaten har masonite under seg. #gips #lister #sparkel #tre
Hei! Jeg renoverer innendørstrapp. Vangstykket av eikefiner. Gipsplate under. Jeg tenkte å sparkle overgangen og forsterke med hjørneprofil - men vil det holde? Vangstykket skal males hvitt. Bildet viser detalj. Gipsplaten har masonite under seg.
J Jansson69 #2 Utestengt · 3 260 innlegg 2 jan kl 21:05 Jansson69 Utestengt 3.260 innlegg 2 jan kl 21:05 #2 Nei sier jeg da det er tre som beveger seg så det kommer til å sprekke.. Bedre å gipse alt sammen..
T tobsod #3 Medlem · Stockholm · 35 innlegg 2 jan kl 21:08 tobsod Medlem Stockholm 35 innlegg 2 jan kl 21:08 #3 J Jansson69 skrev: Nei sier jeg da det er tre som beveger seg så det vil sprekke.. Bedre å gipse alt sammen.. Takk, men gipse går ikke da vi i så fall må fortsette rundt vognstykket. Er det list jeg skal se på da?
J Jansson69 skrev: Nei sier jeg da det er tre som beveger seg så det vil sprekke.. Bedre å gipse alt sammen.. Takk, men gipse går ikke da vi i så fall må fortsette rundt vognstykket. Er det list jeg skal se på da?
J Jansson69 #4 Utestengt · 3 260 innlegg 2 jan kl 21:09 Jansson69 Utestengt 3.260 innlegg 2 jan kl 21:09 #4 Ja en innmalt list dekker jo bevegelser bedre..