Hei!
Jeg renoverer innendørstrapp. Vangstykket av eikefiner. Gipsplate under. Jeg tenkte å sparkle overgangen og forsterke med hjørneprofil - men vil det holde?

Vangstykket skal males hvitt. Bildet viser detalj. Gipsplaten har masonite under seg.
 
  • Vist detalj av inomhustrapp med vagnstycke av ekfaner og gipsskiva under, klar til spackling og forsterkning med hjørneprofil.
J
Nei sier jeg da det er tre som beveger seg så det kommer til å sprekke..
Bedre å gipse alt sammen..
 
J Jansson69 skrev:
Nei sier jeg da det er tre som beveger seg så det vil sprekke..
Bedre å gipse alt sammen..
Takk, men gipse går ikke da vi i så fall må fortsette rundt vognstykket.

Er det list jeg skal se på da?
 
  • En tretrapp med lyse tretrinn sett ovenfra, med sparkelavtrykk på gelenderet, og aviser på trinnene. Sko står ved siden av trappen.
J
Ja en innmalt list dekker jo bevegelser bedre..
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.