Holder på å bygge til noen innervegger som skal bli barnerom i overetasjen. Nå er det en stor stue som har en ettermontert skorstein i en (så vidt jeg vet) mineritt-sjakt. Installasjonen er gjort i 1997 så det er ikke snakk om asbestplater.
Er det ok å kle inn sjakten med gips?
Kan/bør man skru gipsen direkte på minerittplaten, eller skal man "rekke" med noe litt tynnere så det blir luftig?