Gipset burde du kunne lime med en tykk lim, typ PL200,400,600
Hyllene kan du så feste ved å bore i plugg i betongen,,
Eller så kan du sparkle og male direkte på betongen kanskje, farge og sparkelforhandleren kan nok gi bedre råd...
Vil du ha det enkelt å montere hyller og sånt, kan du skru fast en spon eller osb på betongen ellers.