Hei trenger litt råd. Som bildet viser så vurderer jeg å fylle en bit med sprengstein for å så legge 0-32 og siste laget 0-4 dumt eller? For sprengstein har jeg godt om og det er for de L-støttene skal stilles dit som et hjørne og etterfylling med morene
 
  • Grøft med sprengstein og oransje rør, omgitt av jord og en stor, grønn presenning. Bygging av hjørne for L-støtter.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.