Hei trenger litt råd. Som bildet viser så vurderer jeg å fylle en bit med sprengstein for å så legge 0-32 og siste laget 0-4 dumt eller? For sprengstein har jeg godt om og det er for de L-støttene skal stilles dit som et hjørne og etterfylling med morene