Så her ser det ut hos oss.
Vi har ingen overblekk, men har "tettet" med utefug der vindusfôret har kommet feil i forhold til panelets skjøter.
Det er vanlig tradisjonell Z-panel. Og hittil, etter syv år, har vi ikke sett noen ulemper.

Gavl:
Z-panelvegg med hvitt vindu uten overblekk, forseglet med utefog i skarver.

Langside:
Fasade med Z-panel, et vindu uten overblekk og en takrenne under et rødbrunt tak.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.