Jeg får virke billig av min nabo, så jeg vil helst unngå å kjøpe ferdig lekt og tenker at det kanskje går an å frese med en håndoverfres. Har ingen erfaring med å frese, men liker å prøve nye ting og det er moro å jobbe med hendene.
Jeg er ingen ekspert, men overfresen er et favorittverktøy for meg. Du må nok bruke litt tid på en jig, men tror ikke det trengs noen spesialstål for å få det til. Legger ved et bilde fra en bok (tysk bok så du får unnskylde svensken) hvor bildet kanskje kan hjelpe deg videre med å fikse en jig
Hva slags fresejern trenger man for å lage en lektere med hattprofil?
[lenke]
Jeg får trelast billig fra naboen min, så jeg vil helst unngå å kjøpe ferdig lektere, og tenker at det kanskje er mulig å frese med en håndoverfres. Har ingen erfaring med fresing, men liker å prøve nye ting, og det er moro å jobbe med hendene.
Hydeisch skrev:
Hei
Hva slags fresejern trenger man for å lage en lektere med hattprofil?
[lenke]
Jeg får trelast billig fra naboen min, så jeg vil helst unngå å kjøpe ferdig lektere, og tenker at det kanskje er mulig å frese med en håndoverfres. Har ingen erfaring med fresing, men liker å prøve nye ting, og det er moro å jobbe med hendene.
Hei! Jeg trenger å frese fram hattelektere, bare noen få løpemeter. Fant du en god metode med håndoverfresen? Mvh
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.