I dag brenner betongen, så vi tok en familietur til hovedkommunen. Fredells var et av reisemålene (kanskje hadde vi passert ut av hovedkommunen da?). De skammer seg ikke for å ta betalt! Hvilken type mennesker er det egentlig som handler der? Mange av varene jeg kikket på var opp mot 100% dyrere enn andre steder. Hva sier du til markavløpskrøker for beskjede 100 kroner stykket? Trevirke til gulvbjelker (45x220 K24) kostet 70 kr/lpm! SKANDALØST DYRT!
Se Fredells som et bra utstillingslokale, de har det meste og dit kan man dra og klemme og kjenne og sammenligne, så leter man opp det man faller for til en betydelig lavere pris et annet sted.
Bra pris på fargen Buffy, deilig å kunne spare litt et sted
Bra pris på fargen Buffy, deilig å kunne spare litt et sted
Absolutt, akkurat så resonnerer jeg også. Deres "konstruksjonsmodeller" er en utmerket måte å vise fram produkter på.frasse skrev:
Klikk her for å svare