Bob_the_builder
I dag brenner betongen, så vi tok en familietur til hovedkommunen. Fredells var et av reisemålene (kanskje hadde vi passert ut av hovedkommunen da?). De skammer seg ikke for å ta betalt! Hvilken type mennesker er det egentlig som handler der? Mange av varene jeg kikket på var opp mot 100% dyrere enn andre steder. Hva sier du til markavløpskrøker for beskjede 100 kroner stykket? Trevirke til gulvbjelker (45x220 K24) kostet 70 kr/lpm! SKANDALØST DYRT!

Å joda, Freddan holder ingen fingrer imellom...
Ikke rart at de deler ut 20% rabattkort til høyre og venstre.

Visst er de dyre på visse ting, men ikke alt. Kjøpte Tinova VX 10L 1398:- men fikk bra rabatt siden jeg er medlem i Villaägarna. Det ble billigere enn fargefirmaene jeg ringte til....

/Fredrik

Det er uansett et jæ..la påslag. vi fikk kjøpe samme farge, Tinova VX, 10 l gjennom vår maler for 600:- og da har sikkert vår maler tatt iallfall en liten sum...

Se Fredells som et bra utstillingslokale, de har det meste og dit kan man dra og klemme og kjenne og sammenligne, så leter man opp det man faller for til en betydelig lavere pris et annet sted.

Bra pris på fargen Buffy, deilig å kunne spare litt et sted :)

Ja, der ser man at det finnes ærlige og fremfor alt flinke håndverkere også....

Det samme gjelder for Hejdes (Skåne) kjøper man noe der er man garantert lurt. Til og Beijer er billige i sammenligning.

Bob_the_builder
frasse skrev:
Se Fredells som en bra utstillingslokale, de har det meste og dit kan man dra og klemme og kjenne og sammenligne, så leter man opp det man fester seg ved til en betydelig lavere pris et annet sted.
Absolutt, akkurat så resonnerer jeg også. Deres "konstruksjonsmodeller" er en utmerket måte å vise fram produkter på.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.